National Repository of Grey Literature 7 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (advisor) ; Báča, Ladislav (referee)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Phenomenon of clothes reselling and communication tools used there
Kačírek, Matěj ; Hejlová, Denisa (advisor) ; Koudelková, Petra (referee)
Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž produkty se přeprodávaly jako první a dnes stále tvoří majoritní část přeprodejního trhu. Rozebírá, jak se do této pozice dostaly a jaké zásadní momenty vedly k vytvoření dnešní podoby trhu. Ve druhé části jsou popsány nejvyužívanější kanály nákupu a prodeje přeprodejního zboží. V poslední, praktické části, je vytyčeno jedenáct hypotéz týkajících se různých aspektů podnikání v oblasti přeprodeje. Ty jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny pomocí analýzy odpovědí předních českých přeprodejců a sběratelů tenisek a oblečení, se kterými byly provedeny kvalitativní rozhovory.
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (advisor) ; Báča, Ladislav (referee)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Handzová, Hana ; Koudelková, Petra (advisor) ; Rosenfeldová, Jana (referee)
The aim of this bachelor thesis called "Event marketing in the fashion field with a focus on the Czech online store Footshop" provides an analysis of marketing communication of a selected company, based on the theoretical foundations of fashion marketing and event marketing. The aim of this work is to map event marketing activities of Footshop and provide comparison with competitors. The first part of the thesis is focused on the definition of necessary terms from the fields of event marketing, fashion and online shops. The following section is focused on describing the company, its history, defining the target group and introducing products sold in Footshop. In the next part, I provide an analysis of the communication tools that Footshop uses, while a separate chapter is devoted to event marketing. For a thorough review of Footshop's position on the market, I have processed a SWOT analysis, SLEPTE analysis, and Porter's Five Forces analysis, which bring a close look on the position of the company on the market, reveal its competitive advantages, and provide insight into options for improvements. The analyses are followed by comparison of Footshop with selected competitors from the segment of streetwear fashion and sneakers. At the end, the thesis provides recommendations for improvement and an...

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.